ES valodu pasaulē

27. septembrī Skaistas pamatskolas skolēni ar skolotāju Viktoriju Jegorovu atbrauca ciemos uz bibliotēku, lai aktīvi piedalītos pasākumā, veltītā Eiropas valodu dienai.Pirms pasākuma varēja apskatīt izstādi „Mūs visus vieno valodas’’, kur bija arī Skaistas skolas skolēnu zīmējumi un esejas.
Pēc ES himnas noklausīšanās bibliotekāre Valentīna pastāstīja leģendu par valodu rašanos un parādīja grāmatas un vārdnīcas, kas veicina valodu apgūšanu un pilnveidošanu. Raiti gāja krustvārdu mīklas minēšana par valodu izcelsmi
  
Bibliotekāres Anna un Viktorija prasmīgi iesaistīja skolēnus viktorīnā. Labas zināšanas parādīja 9. klases skolēns Rinalds Upmalis.
    

Pasākuma turpinājumā 2., 4. un 6. klašu skolēni rakstīja vēstules ES draugiem, bet 9. klase aprobēja jauno spēli „Iepazīsim ES”, kur varēja izvēlēties un minēt dažus no 500 jautājumiem par ES valstīm.
 
 




 
 


Visaktīvākie bērni, proti, Sabīne , Ligija, Rozālija un Rinalds, saņēma pateicības un dāvaniņas , pārējie par atmiņu no bibliotēkas -grāmatzīmes.Bibliotekāri priecājas par pateicības vārdiem no skolotājas Viktorijas un skolēniem par interesantu pasākumu.
 
 
 
 
 
Ar ekskursiju pa bibliotēku un cienastu noslēdzās šis jaukais pasākums.
Viss iecerētais izdevās!

Komentāri