Ceļojums Eiropas valodu pasaulē

24. septembrī bērnu literatūras nodaļā Eiropas valodu nedēļas ietvaros tika organizēts interesants pasākums. Bibliotēkas viesi bija Poļu pamatskolas skolēni un skolotāji. Ciemiņus laipni sagaidīja bibliotekāres Valentīna un Viktorija.

Pasākums sākās ar ES himnas noklausīšanos un izstādes atklāšanu. Ar lielu interesi bērni klausījās Bībeles nostāstu par Bābeles torni, kad Dievs bija radījis valodas.

Visi aktīvi piedalījās gan krustvārdu mīklu minēšanā, gan erudītu konkursā. Konkursā uzvarēja 4. klases skolniece Samanta Sergejenko, kura parādīja labas zināšanas par cittautu kultūru, vēsturi, latviešu folkloru.
Bibliotekāre Valentīna nodemonstrēja dažādas vārdnīcas un jaukas grāmatas par valodu izcelsmi .

Ar lielu prieku bērni ķērās pie vēstules rakstīšanas un tās noformēšanas ES draugam.

Lūk , dažas rindiņas no bērnu vēstulēm :

„Es vēlos ātrāk aizbraukt uz Angliju pie tēta; es esmu stipri noilgojusies, un es ļoti mīlu tevi, tētiņ”, raksta Dominika.
„Es gribu aizlidot uz Īriju, kur strādā mans draugs. Viņu sauc Andris,” raksta Rasma.
Rimants grib iemācīties franču valodu un aizbraukt uz Parīzi.

Bērnu vēstulītes sanāca siltas un mīļas, skaisti noformētas ar ziedu aplikācijām.
Pasākums beidzās ar pateicības vārdiem Krāslavas gr. Plāteru v.n . Poļu pamatskolas skolotājiem un bērniem.
Pasākums veicināja savas dzimtās valodas apgūšanu un pilnveidošanu , kā arī iedvesmoja uz svešvalodu apgūšanu.

Komentāri