VIZĪTE ES MĀJĀ


 Decembra sākumā KNCB organizēja braucienu uz Rīgu ar nolūku apmeklēt Eiropas Savienības māju .
10. decembrī 52 ekskursijas dalībnieki ieradās vizītē ES mājā.
 Vizītē piedalījās Krāslavas Valsts ģimnāzijas, Varavīksnes un Indras vidusskolas, Krāslavas pamatskolas un Grāfu Plāteru v.n.Poļu pamatskolas, ka arī Skaistas un Aulejas pamatskolu skolēni, skolotāji un bibliotekāri .
 
 Mums tika dota iespēja apskatīt ES mājas zināšanu, sarunu un mākslas istabas, noklausīties lekcijas par ES vēsturi un institūcijām, uzzināt par Eiropas Komisijas piedāvātām iespējām jauniešiem un Eiropas Parlamenta vēlēšanām 2014. gadā. Pasākuma beigās noskatījāmies filmiņu „ Kristaps un ES”. Mazas piemiņas dāvanas tika pasniegtas katram skolēnam. 
Ekskursija pa Vecrīgu interesantas gides pavadījumā un skaisti vecpilsētas Ziemassvētku rotājumi lika aizmirst par diezgan aukstu ziemas laiku.
Toties karstas pusdienas LIDO sasildīja mūs un uzmundrināja garu.
Gaišus Ziemassvētkus un laimīgu Jauno gadu !

Komentāri